Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nationaldagen

Publicerad 2012-06-06 05:41:01 i Allmänt


Idag är det nationaldagen och jag och barnen ska upp till mitt jobb och grilla med alla boenden samt personal i brist på annat. Jesper jobbar mellan 12:00-18:00, så honom får vi fira med ikväll!
De äldre blir så glada när barn kommer och hälsar på, men jag hoppas mina barn lyssnar på mig och inte stissar runt, dom blir så jobbiga att ha hand om då...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår blev det jobbigt. Men jag hoppas att allt ska lösa sig så allt blir bra igen.
Det är jobbigt att bära på en sten som inte försvinner.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annars var E och D här igår med sin lilleman, vi åt sallad och sen jordgubbar o glass till efterrätt, mums, o lille K snackade som baara den, och vilka fantastiska leénden man fick, härligt!

Ha en underbar dag allesammans!!!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela