Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

LOVELY!

Publicerad 2012-06-06 17:23:04 i Allmänt

Barnen skötte sig bra på mitt jobb, vi sjöng och åt med de boende, jätte mysigt, och så fint personalen hade gjort för alla! Lucas ville inte äta något dock, hans lunch bestod av kakor och bakelse haha! Han somnade passande nog också en stund där, skönt! 
Efteråt insisterade barnen på att promenera hem också, så jag ringde J och vi möttes i parken, men sen gick vi hem efter ca 1 timme. Jag och barnen har bestämt att det blir pizza till middag idag, jag är sjukt sugen på det! Så vi ska möta Jesper vid pendeln sen så kan vi äta pizza, funderar på om barnen ska få cykla dit ev...

Nu ska jag surfa lite till och dessutom se om Lucas visar intresse för sin trehjuling....

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela