Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lönen som kom och gick...

Publicerad 2012-06-28 06:02:09 i Allmänt

Ja, för oss som är kommunalanställda kommer lönen den 27 varje månad, men största delen av min lön gick till räkningar... Aja, det löser sig!

Igår mötte jag mina pojkar på centralen, o vilket leénde jag fick, och två stora bamsekramar, MYS! 
Vi åkte sen för att möta Jesper och sedan åt vi på kinarestaurant, bara familjen också MYS!

Idag är Lucas ledig med mig och jag funderar på att säga hej på jobbet, kanske äta lunch där, får se =)

Dagens ros går till vädergudarna som gett oss sol idag, WOHO! Och dagens ris går till människor som tjatar och tjatar om allt möjligt... ibland orkar man inte höra.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela