Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jag har inte cancer!

Publicerad 2012-06-21 06:28:21 i Allmänt

Igår kväll ringde min mobil från privat nummer, sen ringde det hem, min första tanke var att det var något som hänt, men det var min gamla klasskompis A-S som ringde. Vilken snäll och omtänksam människa, hon jobbar på HS och ville bara meddela att min leverfläck som jag tog bort, såg bra ut, inget som kan skapa hudcancer, och det kändes så skönt att hon ringde och sa det! TACK!

Idag åker våra barn till sin farmor i skåne, deras farmor kommer upp och hämtar dom, så jag och Jesper är barnfria hela helgen! Så skönt, men ack vad jag kommer sakna mina små älsklingar! Troligtvis kommer vi dra till J imorrn för att ha utomhus aktiviteter och ha det allmänt mysigt!

En arbetskollega till mig delar ut dagens ros, vilket jag också funderar på att börja göra. Men jag vill nog även dela ut ris i samband med detta.

Så min första Dagens Ros går till min Man Jesper. För att han existerar, han gör allt för mig och älskar mig för den jag är, tack min underbara fina!

Dagens ris går till många, många som anser att föräldrar blir socialt missanpassade då de får barn.

Ha en bedårande dag allesammans//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela