Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Jag får allt jag vill...

Publicerad 2012-06-09 06:02:27 i Allmänt

Om jag verkligen verkligen vill ha något så brukar min underbara man försöka skaffa mig det. Jag är riktigt bortskämd av honom, och jag älskar det! Vad ger jag tillbaka då? Jesper önskar sig sällan något men om jag får nys om något så försöker jag ge honom det! Jag önskade mig barn, jag fick två fantastiska pojkar, jag önskade mig nyplanerad och fräsch lägenhet, de fick jag också! Men vi har saker gemensamt vi vill ha, ett radhus eller villa, det är vår gemensamma dröm och en gång kommer vi dit!


Igår grillade vi korv i parken, så himla mysigt, mina favoritflickor var där, nära vänner och familj!

Idag ska jag och bästa S åka till stan o dra några öl o snacka skit, det ska bli så mysigt! En mini-tjej-kväll!

Hoppas regnet försvinner tills dess dock! Och under dagen ska jag bara vara med min underbara familj!!

LOVE/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela