Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Håriga ben.

Publicerad 2012-06-14 07:26:37 i Allmänt

På sommaren anser jag att det inte är så sexigt med tjejer som har skippat att raka sig, om de rakat sig innan alltså, svarta hårstrån iu! Men det är samtidigt rätt så jobbigt, i alla fall för mig, att behöva raka sina ben varenda eviga dag! Jag blir lite knasig på det, när jag dessutom alltid lyckas skära mig blir jag förbannad! Jag köpte hem en tub med hårbortagnings medel, och det var det sämsta skit jag testat! Nä, nu ska jag lyckas ordna till det med en epilator tänke jag, men vilken är egentlingen bäst? Det har lanserats en ny modell, som jag är riktigt sugen på att köpa, men den kostar 2000:- :(
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är jag ledig med båda kidsen, vi ska bara vara idag, hänga i parkenm kanske ordnar jag med lunch i parken, grilla korv eller så, vi får se! Jag trodde att jag skulle vara sjuk idag, för jag mådde inte alls bra igår, kände i näsan att en eventuell förkylning var påväg, men icke! Sömn var nog det jag behövde!

Många på jobbet går på semester nu, rätt trist faktiskt, men tiden går så fort så vi ses snart igen!

Just ja, barnen ska eventuellt åka till sin farmor över midsommar så vi kanske går på fest hos min J som styrt upp trevligt evenemang, men vi får se =)

Nu ska det serveras frukost här hemma strax, see you!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela