Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Fullt ös!

Publicerad 2012-06-15 21:48:55 i Allmänt

Idag blev det fullt ös på jobbet, det började med en ganska lugn lunch, men när man kör igång efter middagen så är det galet mycket att göra, och man måste få allt att klaffa. Jag tycekr det känns bra att jag fått igång mina egna rutiner på både morgon och dag, sen händer det alltid saker såklart, men det löser sig alltid.

Nu är jag helt slut och ska lägga mig i sängen o glo på tv, lär somna fort jag hehe, Jesper tittar på fotbollen han!

God natt världen!!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela