Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Äntligen!!!

Publicerad 2012-06-08 05:14:05 i Allmänt

Har ju glömt att skriva! En mycket efterlängtad lapp damp ner i brevlådan häromdagen, ett besök hos en psykoterapeut den 10:e juli, det ska bli så himla skönt! Hon har skrivit att det var den första lediga tiden, men att jag kan ringa dom och se om det finns en tidigare tid, men jag har väntat 16 år, så jag klarar mig nog en månad till.
Det ska bli så skönt att prata med någon om allt som varit som stora frågetecken i mig i flera år, och det bästa av allt är att hon inte berättar för någon annan! Jag har mina vänner, absolut, men de kan inte ge mig svar på mitt liv innan barnen och Jesper.

Saker jag ska ta upp är bland annat: min biologiska pappa, mig själv, mina val, mitt välbefinnande.
Mer ingående än så kommer jag inte vara här, men som sagt, det ska bli så skönt!

Idag blire jobb och sen ska jag snabbt hem och handla en grill som en supergullig kille på "Coop" beställt hem åt mig, så himla snäll! Imorrn blir det ev utgång för mig och S, ingen annan kan haka på, så jag ska se om vi kanske ska sätta oss på någon uteservering eller så, ja vi får se! S och jag börjar bli väldans bra vänner och det är trevligt!
S jobbar med mig, fast hon är på tvåan, så nära men ändå så långt borta hihi!

Nu ska jag fylla på min kaffekopp!

Ha en underbar dag allesammans/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela