Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mysig helg!

Publicerad 2012-07-08 07:32:20 i Allmänt

Helgen har än sålänge varit mysig, dagen igår började med tvätt mellan 07:00-10:00, och Erika kom hit vid 09:30 med sin lilleman o vi gick sen till centrum en sväng. Vi var ute en stund med barnen men vi gick faktiskt hem och la oss en stund, sen åkte vi till svärfar och grillade hamburgare, mums! 

Lucas krockade igår med en större pojke på deras gård och samtidigt fick han ett myggbett i pannan som såklart blossade upp. Vi två fortsatte med bussen till sjukhuset där vi fick betapred och tavegyl, dock var det ett misslyckat försök att få i honom det, men det har lagt sig lite grann idag i alla fall, dumma mygg!

Idag vet jag inte alls vad som händer och sker, vädret är sådär och det småregnar, så det blir nog bara parken en stund eller så... 

Nej nu ska jag ta en dusch o sen sticka o handla lite grann!

Ha en bra dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela