Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mamma-mage!

Publicerad 2012-07-24 08:41:24 i

Innan jag ens hade tanke på barn så hade jag inga problem med att magen skymtade under linnet som åkt upp en bit, när jag väl var gravid ville jag ha linnen och tröjor som täckte hela magen. Nu, två barn senare och efter Lucas som gav mig bristningar, så har jag helt enkelt sluta bry mig. Är man mamma så får man ha bristningar! Jag lägger nu upp en bild på min mage, som den ser ut just nu, och jag uppmanar fler mammor att göra samma sak! Upp till kamp alla mammor, inget är vackrare än ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela