Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Inte igen!!

Publicerad 2012-07-25 06:46:19 i

I torsdags för en vecka sedan började jag bli hängig, stick i halsen och snuva, kände mig febrig men ingen feber dök upp.. Dagen efter vi kom till skåne började jag känna mig lite bättre, bara småsnuvig, men nu ar jag ont i halsen igen och en snygg hosta kommer smygandes. Även Lucas är förkyld, hostig och snorig, men det är inte ännu dags för astmamedicin för hans del, hoppas vi slipper bråka med det här Nere, för det enda alternativet blir akuten isf... Annars då? Jo, det funkar, är bara så himlans trött just nu, vet egentligen inte varför, igår sov jag middag mellan 14 och 16, och när klockan var 20:00 var jag helt färdig, jag somnade i soffan.. Uscha! Idag får vi stockholms-besök, det blir häng på stranden hela dagen och eventuellt grilla till lunch! Nä nu skriker barnen efter frulle så, jag får väl fixa med det! Pöss på kramen!//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela