Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Barn som blir mobbade...

Publicerad 2012-07-01 06:45:24 i Allmänt

Jag har svårt att stå på mig när det kommer till mycket saker. Oftast står jag och lyssnar fint, och när jag går därifrån mumlar jag för mig själv och ångrar att jag inte öppnat munnen... När en vuxen människa mobbar sitt barn blir jag skogstokig. Vi såg en man på bussen som trackade sin son, å vad jag ångrar att jag inte sa något, knstant hackande under hela bussresan, fy f*n för dig, hoppas du en gång får tillbaka allt....

Igår kom lillasyster på besök, vi var ute i parken, gick och åt kinamat med C, P och deras lilla dotter, supertrevligt! 
Vi var i parken sen igen, och sen gick vi hem o såg på film när vi lagt barnen.

Noah är så arg hela tiden, känns som om han är sorgsen, jag funderar lite på om man ska kontakta någon så man kanske kan få reda på vad som är fel...

Aja, nu ska jag lägga in all tvätt... kul....

Ha en bra dag/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela