Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så trött...

Publicerad 2012-02-06 08:18:08 i Allmänt

Jag är så trött nu för tiden, speciell på morgonen och vid 21:00 tiden på kvällen...
Nåväl, jag måste börja träna igen, tiden tickar och kroppen mår inte bättre av att inte träna...

Idag får vi hem mat från "Linas matkasse", det ska bli så spännande med lite ny inspiration, och jag hoppas vi inte får allt för mycket knasigt som inte passar in här... Men som svärmor sa: man kan alltid byta ut saker, jag såg på hemsidan att det fanns "kikärtsoppa", och kommer det upp här, lär ingen äta det alls, men vi får se, jag ser fram emot det i alla fall!

Ikväll ska jag på musik-undersökning i ca 3 timmar, och jag får dessutom 600:- för det, det är lättförtjänta pengar.
Jag och Jesper brukar åka iväg och göra sånt här, det skadar ju inte att hjälpa till lite också :D

Nej, nu ska jag hoppa in i en duch för att sen klä på barnen, värma choklad och dra ut i pulkabacken!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela