Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Underbart!

Publicerad 2012-12-12 06:01:46 i Allmänt

London var så mysigt, vilken underbar stad! Alla människor som verkade där var så trevliga!
Vi shoppade massor av julklapar, men det var galet mycket folk där, vi mötte väldans många svenskar!
 
Idag blir jag hemma och vabar då Lucas har feber, Jesper verkar inte heller må så värst bra, men känner jag honom rätt så kommer han, om han nu inte ha 40 graders feber, att traska iväg till jobbet med två alvedon i kroppen...
 
Hoppas bara lilla Lucas kan gå sitt Luciatåg imorgon, mammas lilla hjärta!
 
Själv ska jag ikväll åka och sova hos mamma, då jag själv ska gå luciatåg ute i Tyresö.
Det blir lite närmre så, då gymnasiet vi ska gå på ligger 3 min från mamma. 
 
Jag bjuder på en hissbild från vårt hotell vi bodde på!
 
Ha en skön dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela