Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Sant eller falskt?

Publicerad 2012-12-19 12:23:00 i Allmänt

Jag har insett att jag egentligen inte har så många vänner, de som jag verkligen har tillfredställer mig på ett sätt så jag mår bra. Jag har en fantastisk man och två underbara barn som ger mig all kärlek jag behöver. Fyra olika syskon med alla olika mål i livet, en datanörd till pappa och en slutkörd mamma.
 
Att inte kunna vara sig själv var man än är för att man är rädd för att göra fel är något jag tror att många känner. Jag har gjort det, men jag kommer skaka av mig detta och fortsätta som den tjej jag är och ha vetskapen om vad jag är bra på och inte. Falskhet? Det anser jag vara när en person gullar med dig, och sedan går bakom din rygg och talar illa om dig, javisst har jag fått uppleva det med, eller att andra människor blir sura och arga på dig, jag tor det beror på att de ser sina egna svagheter hos andra människor. Varför ska du lé åt en människa du inte "tycker om", varför ska du prata med denne för om du egentligen inte bryr dig?
 
Jag kommer nu publicera de vänner som står mig varmast hjärtat, er andra vill jag egentligen bara be er om att sluta lägga er i mitt liv, om ni inte bryr er.
 
Jesper, inte bara min man, utan min allra bästa vän.
Susanne
Phia
Marianne
Jocke
Cattis
Patrick
Josefine
Jenny
Lisa
Andreas
 
Jag älskar er alla av hela mitt hjärta och tack för att ni tillåter mig att vara mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela