Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mammas älskade pojkar :(

Publicerad 2012-12-06 16:45:03 i Allmänt

Snart ska vi åka och lämna pojkarna i stan, deras farmor kommer och hämtar dom, jag kommer sakna dom så mycket, även om det oftast är bråk och skrik här hemma... Men imorgon så åker jag och Jesper, en hel helg ensamma och bara behöver tänka på varandra, det ska bli skönt efter allt som varit omkring mig nu, hoppas jag kan  släppa allt jobbigt för en helg i alla fall...
 
Pojkarna kommer hem på tisdag, och såklart ska jag då åka till Mamma och sova där inför Lucia, hoppas jag hinner träffa dom innan jag måste åka ut dit...
 
Nåväl, nu är det snart dags att klä på sig vinterutrustningen och bege sig!

Ha en skön kväll/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela