Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

GOD JUL!

Publicerad 2012-12-24 05:27:52 i

Snön ligger vit på taket, endast Lollo är vaken.... Javisst, i vanlig ordning vaknade jag strax innan fem o har verkligen ingenting att göra. Hemma så brukar jag sätta mig vid datorn och spela lite och så, dock är jag i ett hem där det finns datorer överallt, men alt har lösenord och alla sover så där rök det!

Väntar på att lillasyster ska vakna, hon är också uppe tidigt, då får man i alla fall lite sällskap!

Tomten åt upp pepparkakorna och mjölken som Noah och Lucas lämnat, och han har lämnat två paket till barnen.

Vi gick i Tyresö C igår och skulle köpa morgonpresent till dom, och väl inne på leksaksaffären hittade vi en "spiderman" mask som vi tyckte skulle bli perfekt till Noah. Väl framme vid kassan så slutade allt på 848:-, jag höll på att tappa hakan, för den där lilla plastbiten skulle dom ha 499:- för, vi lämnade tillbaka den för det var inte OK... Istället fick vi idén att köpa fotbollsskor och en snygg fotboll, han kommer säkert att tycka att det är en skittråkig present,
Meeen han kommer bli överlycklig då vi berättar att han ska få börja spela fotboll!!

Till Lucas hittade vi lera, o en stor lastbil som innehåller massa verktyg, då kommer han verkligen kunna sitta länge och leka!

Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och håll tummarna för att kollektivtrafiken tar oss hem sen!

God jul på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela