Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Vilken helg!

Publicerad 2012-04-29 05:50:28 i Allmänt

I fredags jobbade jag ett monsterpass, 0800-2100, jag trodde jag skulle vara helt slut, men jag hade lite energi då jag kom hem. Hela dagen gick jag och väntade på att bebis skulle komma till världen, så jag var nervös med exhalterad! Jag längtar tills jag får träffa och hålla den lille vännen!

Igår jobbade jag också, men slutade tidigt, så det blev lite shopping, köpte chinos, en ny väska, nya skitsnygga skor till kidsen och nya rengöringsprodukter. Dock var byxorna för stora, så idag ska dom bytas till en mindre size!

Idag jobbar jag kväll, men vi ska försöka gå i centrum en sväng, bland annat hitat present till bebis, som mamman redan shoppat allt till :D, men även present till mamma och pappa, det är inte ofta man tänker på de, speciellt mamman som gjort ett fantastiskt jobb!

---------------------------------------------------

Jag har fått nya tabletter av läkaren som jag ska prova, varför? Därför att det inte fungerar med min sömn riktigt, att vakna 0200, 0400 och sen 0500, är INTE OK!

Dags att surfa vidare i detta avlånga land, ha en bra dag!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-30 23:37:01

Man måste sova ordentligt annars så kan man inte återhämta sig.

Älskar Dig Trollan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela