Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Så skönt...

Publicerad 2012-04-05 07:42:47 i Allmänt

Jag försöker träna två gånger i veckan, "BODYPUMP" och "BODYBALANCE". Det förstnämnda avlider jag nästan av, man är inte så kaxig när det kommer till vikterna, så jag tar alltid de lättaste vikterna hehe..
Det sistnämnda är superskönt, för det är lite av varje: ThaiChi, yoga, pilates och så något mer om jag inte minns fel, man får sträcka ut hela kroppen och dessutom bara fokusera på sig själv!

Jag skickar med en länk till en låt som finns med på "BODYBALANCE"-passet, så sjukt passande låt och jag älskar den!
Och så lämnar jag en länk till låten:

http://www.youtube.com/watch?v=-hXEx_tgh3E

Idag blir det ut i solen med barnen en sväng, sen ska Noah till tandläkaren! Sen blir det bara mys med kidsen hela dagen då de får vara lediga, funderar på att måla dom lite grann så de ser ut som kaniner i alla fall, för de lär fråga alla när dom ser alla påskkärringar ute :D

I will never forgive and forget.....

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela