Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Nya tider.

Publicerad 2012-04-18 11:25:21 i Allmänt

Imorse började en resa för mig. En resa som ingen kan säga när eller hur den slutar. Jag tar avstånd från allt, utom från mina barn och det som jag känner för att göra för stunden. Jag kommer helt enkelt inte bry mig om andras problem, jag kommer inte fråga dig hur du mår, för just nu har jag inte energi till att bry mig. De som jag frågar, är de jag älskar och bryr mig om, men vill heller inte bli rådgivare på något sätt, eftersom jag själv har tagit tag i saker som jag inte längre kan fly från.

Det här är min resa, se på den och följ mig, kritisera och döm mig inte. Det här är mitt val, mitt beslut, mitt liv.

Puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela