Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

VIKTUPPGÅNG!

Publicerad 2011-11-17 18:25:03 i Allmänt

Jag har visst gått upp i vikt, det känns jätte bra, innan vägde jag 44 kg, vilket är lite lite, men nu har jag gått upp 4 kg på 4 veckor! Jag blir lite småledsen, för jag har lämnat bort alla mina gamla jeans som jag hade hoppats på att dom en dag skulle sitta bra igen, men det har aldrig blivit så, men nu såklart skulle de behövts mer än någonsin! Jag har alltid haft storlek 24/30, och de börjar bli tajt haha! Jag har börjat få ögon för accessoarer, jag har aldrig brytt mig direkt, men jag har upptäckt att det är snyggt med lite bling-bling och pärlor på sig! Jag har fått klart EN julklapp, och den är så klockren, jag är sjukt nöjd! Den är till min svärmor så jag kan inte lägga ut bilder på den, men på julafton så! Vi ska ner till Skåne, o jag vill verkligen inte låta vår katt vara ensam över jul! Jag ska kolla med en vän om inte hon kan ta kissen några dagar, där får hon mycket kärlek också =) Nej nu ska jag slänga barnen i sängen framför en film, sen måste jag få i mig något sött haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela