Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Varför och äckligt?!

Publicerad 2011-11-29 06:43:09 i Allmänt

Varför har jag så svårt att sova på nätterna? Det har varit så nu de senaste 2 veckorna o man kan ju undra om jag ska behöva gå till läkaren:/

Jag som nyligen slutat röka, tycker att röklukten är så äcklig! Jag mår illa o nästan svårt att andas!!

Alla ni med iPhone, har ni på allvar nytta av rättstavningen? Jag hatar den, om jag vill skriva O så vill den alltid att jag ska skriva i istället... Om jag vill skriva i så gör jag väl det eller?

Idag kommer jag lite tidigare till praktiken då jag ska äta frukost där, i lugn o ro, egentid på morgonen är något som inte finns längre med man o två småbarn hemma:)

Nu surfar jag vidare, ha en bra dag allesammans!!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-11-29 10:44:34

Man kan stänga av rättstavningen :). Men jag fattar vad du menar jag får också spunk ibland när man skickar ett meddelande och ser att den ändrat vissa ord till något helt annat.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela