Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Man ska vara allt...

Publicerad 2011-11-09 19:53:27 i Allmänt

Jag fick snabbt efter jobbet skynda mig hem för att hämta pappret om att vi vill ha evakueringslägenhet inför stambytet, fort hämta barnen, springa till huges hk, där det fanns en enda tjej kvar som var snäll å tog min lapp! Springa tillbaka till parken där Noah lekte med andra dagiskompisar, hinna bli stressad i parken över allt skolarbete som är kvar, ändå sitter jag i soffan och är helt slut o vill bara gråta av trötthet. På detta är det en jäkla förälraenkät som ska fyllas i, blää!! Aja, snart helg o då kan man sova lite längre iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela