Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Ingen "SATS" Men...

Publicerad 2011-11-03 18:16:17 i Allmänt

Jaha här hade jag lagt upp två pass på varandra, det ena passet kunde jag inte ens för jag skulle till skolan, och dagen efter skulle jag också ha gått på pass, men hade lite småont i halsen och idag blir jag bara mer och mer snorig.. SUCK! Men jag blir alltid sjuk omkring min födelsedag, oftast innan, och jag brukar vara frisk igen tills dagen är kommen!

Idag var jag på utvecklingssamtal på barnens dagis, och jag kan inte mer än vara stolt över dom, dom har fått
toppbetyg gällande allt, påklädning av ytterkläder och av igen klarar dom fint, dom frågar alltid om dom får innan dom gör, dom leker och hjälper de andra barnen bra, MAMMAS KILLAR!

Imorrn ska jag jobba, sen blir det till att kurera sig, på tisdag skulle jag ha jobbat men kan inte, T tyckte det var bättre att ta bort mig helt den dagen :( Men så blir det ibland, sen har vi skola på torsdag också när jag fyller år,hade hellre jobbat men det är en viktig kurs jag får så jag ska se om någon av tjejerna vill ta mitt pass =)

Nej nu ska barnen tydligen lägga sig i sängen och se på film WHUT?!

Ha en snörvlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela