Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Förkylning.

Publicerad 2011-11-04 18:30:52 i Allmänt

I två dagar hade jag lite ont i halsen, men trodde det skulle gå över om jag sov lite och bockade av lite saker.
Jag brukar bli sjuk när det är mycket, fast de senaste typ 20 sjukdomstillfällena har varit äckliga dagisbakterier.
Nu för tiden är jag noga med att barnen tvättar händerna direkt när dom kommer från dagis, och jag tror det har hjälpt, jag missar ju uppenbarligen att tvätta mina egna händer ;)

Men inatt hade jag så ont i halsen att jag knappt kunde sova, jag gick upp vid 0300 och tog en halstablett, "Strepsils" brukar jag äta, i hopp om att det skulle bli bättre. Klockan ringde 0445 och jag gick upp och tog en dusch och mådde riktigt dåligt, jag gjorde the och väntade på att N skulle komma in på jobbet så jag kunde ringa och sjukanmäla mig, det skulle vara trevligt att få ut en hel lön någon gång, pinsamt egentligen, men om jag har feber så är jag hemma för jag blir helt sänkt :/

Idag åt vi lax, passar ju bra, jag gillar inte direkt fisk, men ingenting smakar ju ändå så då fick jag i mig lite i alla fall :D

Nu är min fantastiska man inne i stan och hämtar min älskade "Iphone4" som varit inne på lagning, det ska bli skönt! Har haft en "Samsung" som är typ en telefon att ringa och sms:a med, haha, jag har knappt tagit upp den på pendeln, så pinsamt!

Nu ska jag kika på tv:n, snart "Idol", hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela