Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Blåsst vare här!

Publicerad 2011-11-28 06:04:33 i Allmänt

Fy bubblan vad det blåser ute, men det är lite skönt för då funkar ventilationen bättre hemma! Just nu sitter jag på pendeln påväg till jobbet, jag jobbade igår också, men var sjukt trött, idag känns de ok i alla fall!

Igår hade vi pysseldag hemma för Noahs kompisar, det var dock bra tjejerna som pysslade o det finns glitter överallt nu, men vad gör det när det blev så pass lyckat?!

Jag kan rekommendera Nickelbacks nya platta, så bra! Finns ingen låt som inte är trallvänlig, men lyssna!

Här har ni en bild på dagens outfit, allt är från "H&M"!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-11-28 07:38:12

godmorgon! hoppas du får en bra start på veckan :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela