Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

ATJOO!

Publicerad 2011-11-06 09:58:55 i Allmänt

Till att börja med:
GRATTIS PAPPA JOHNNY PÅ DIN FÖDELSEDAG!



Herre jösses vad jag nyser, får ont i skallen av allt nysande! Men nu är det värsta av det halsonda borta i alla fall, men har småtryck i öronen och övriga huvudet...
Känns även mindre kul att hela helgen gått åt till att ligga sjuk, det värsa är att jag nu mer ofta får feber i samband med förkylningar, jag blir helt sänkt, min feber har inte ens gått över 38 -strecket... Eller jo, en morgon hade jag 38,2 men det tog värktabletterna bort ganska fort...
Idag ska det inhandlas en present till M som är lika tokig i bilar som Lucas är, jag brukar alltid vilja göra mina egna födelsedagskort eller tackkort osv, får se om jag hinner klistra ihop något.

Tiden går så galet fort att jag fick iden häromdagen att spara på lite mindre glas-burkar som jag och Noah ska måla med jul-färger, sen snabbt rulla dom i glitter och efteråt klistra på ett bokmärke som har något julaktigt motiv, vips har vi gjort våra egna ljus-lyktor som vi kan ge bort i julklapp!

Nej nu ska jag snyta mig, har förövrigt använt 1½ toalettrulle på att snyta mig på två dagar...
Och så måste jag rapportera till sjukrapport.se att jag ännu inte är frisk, jag är ju utvald och allt hehe

Ha en skön dag alla människor

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela