Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

PANIK!

Publicerad 2011-05-10 06:09:05 i Allmänt

Om två dagar fyller Lucas två år, och om fyra fyller Noah fyra år. Var har tiden tagit vägen?
För två år sen vid denna tidpunkt hade jag troligtvis svåra anfall, då Lucas sparkade på min urinblåsa så urinet åkte tillbaka till njurarna, FY vad ONT det gjorde, att jag orkade! Något annat som är lite kul är att båda kom med sista minuten som en 7:a. Noah kom 12:27 och Lucas 17:07, detta betyder att det tog 27 minuter för mig att krysta ut Noah som dessutom fick en bruten arm och Lucas tog 7 minuter och fick mig tappa 1,3 L blod, det tackar vi för =)

Mammas älskade ungar!

"Två små underverk till oss har blivit sänt
Att få två små barn, nå´t underbart har hänt
Mamma ska vara nära er
Er starka pappa ska leda ert steg.

Genom livet, vi finns där för er två
Ja, för alltid så ska det vara så
Följas på vägen idag och alla år
Våra älskade barn

Två par ögon, två ansikten som ler
Stor är glädjen som ni två till oss ger
Fyra små händer, två små hjärtan slår
Omsorg och kärlek från oss ni båda får"


- Av Åsa Söderberg som jag sjöng på Lucas dop för båda mina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela