Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Feber

Publicerad 2011-05-05 07:06:04 i Allmänt

Jaha, skitfeber säger jag bara, den är visst bra för den kämpar ju måt något virut i kroppen, men det är galet jobbigt att känna sig hängig och inte ha energi till någonting alls. Detta gav mig igår chansen dock att göra massor med skolsaker, det var skönt att bli klar, idag lär jag inte kunna plugga då dagis är stängt och båda kidsen är hemma, men vi får se...

Hoppas på att min feber idag försvinner helt och hållet så jag kan jobba imorrn och på lördag, jag ser alltid fram emot att få jobba, o jag skäms lite då jag tjoat om att vi nästan aldrig är sjuka, men de senaste två månaderna har varit hemska. Influensan, förkylningar, öroninflammation, sprucken trumhinna, vad händer?

Om febern försvinner ska jag ta ut killarna en sväng, frisk luft skadar aldrig..

Ha en bra dag allesammans!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela