Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Valet och kvalet..

Publicerad 2011-01-06 08:04:17 i Allmänt

Igår var en tjej här och tittade på vår lägenhet och hon tyckte det var snålt med garderober.
Jag förstår henne på ett sätt, men nu i efterhand kan jag känna att om man byter ner sig så får man ju mindre av allt, eller? Hennes lägenhet hade alla rum man ville ha, inglasad balkong som var ganska stor, plats för diskmaskin i köket och större klädkammare. MEN dörrarna var sånna där bruna i tunnt trä, mörkbruna och väldigt fula, vi har fina vita dörrar så det var ett bakslag. Tack och lov så hade hon om inte mer slitna tapeter än vad vi hade så vi bestämde att OM vi byter lägenhet så ska vi göra om själva i nya lägenheterna. De rum som skulle bli barnens var lagom stora och dom skulle klara sig att bo där länge, och vårt då sovrum som skulle bli vårt, var gigantiskt.
Äsch jag vet inte, om vi i framtiden får en till kotte så behövs ju ytterligare ett rum och jag vet att Jepser hellre köper stort på en gång... Sen är det ju sååå jobbigt att flytta.. vi får se, men för min del just nu är det 50/50...

Ha en bra dag i funderarland//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela