Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lördag!

Publicerad 2011-01-15 17:41:08 i Allmänt

Idag var det då fredag för mig eftersom jag jobbade idag, så idag när jag kom hem så slocknade jag till en stund, är mer trött nu än innan dock. Nyss var jag och handlade med Lucas och påvägen till affären hittade han 4 hundar som han ylade ikapp med haha :D

Jesper och Noah är iväg och handlar kinamat, är galet sugen på det så det ska bli riktigt smarrigt!
Efter det ska vi bunkra oss i soffan med barnen och äta chips och dipp.

Om tiden och orken finns imorrn på dagen så ska jag fortsätta plugga på min galna kurs, Psykologi A..
Vi har ca 10 uppgifter att lösa på mindre än 2½ vecka och min första uppgift var galet svårt, psykologiska perspektiv är INTE min grej.

Alltså jag har så galet kul på jobbet, vilket jag sa till en av våra brukare idag, och hon sa då: -Vet du vad? Det är riktigt roligt att du trivs så bra och tycker det är så kul, det känns bra för mig som vårdtagare, och dessutom är du snäll, duktig och hjälpsam! Jag blev varm i hela kroppen av den uppmuntringen! TACK SNÄLLA DU!

Mina arbetskamrater är också fruktansvärt gulliga, alla på sitt sätt, så olika människor men ändå så lika,
dom förgyller de dagar jag jobbar där, och dom accepterar mig för mig! Ni är guld värda!!

Nu ska jag strax ta och duka och göra riktigt mysigt till middagen!

Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela