Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lite personlig...

Publicerad 2011-01-25 20:56:37 i Allmänt

Jag har galet mycket saker inom mig som jag vill få ut och bort, men allt är så osammanhängande så skulle jag säga allt skulle det bara bli knasigt...

Jag har precis allt jag vill, eller nästan, man måste ju få ha lite att se fram emot.
Jag har en underbar man som jag om fyra månader varit gift med i ett år och det går inte en dag utan att jag tänker på vårt fantastiska bröllop, alla var där, och alla var glada, speciellt jag. Jag fick vara prinsessa en hel dag och skulle så gärna vilja göra om det!

Jag har två fantastiska barn som jag älskar mer än något annat på denna jord. Klart att det är tufft att vara mamma ibland, men jag ser fler positiva än negativa saker med det.

Jag har väldigt få vänner jag umgås med, men Erikas mamma, Outi, skrev "Kvalité före kvantitét", det tänker jag på ofta och hon har så himla rätt. Jag behöver inga fler i mitt liv för att vara lycklig, för jag har, just det, allt.
Min enda sak som är kvar att göra är en till bebis och köpa radhus eller villa, och körkort förståss.
Detta får ligga i lä ett tag då tiden inte finns med tanke på skola och jobb.

Jag har fantastiska arbetskamrater, jag känner ingen ångest, har ingen klump i magen, för jag gör ett jäkla bra jobb, trots att jag är nybörjare. Ingen blir arg eller irriterad om man frågar något, utan alla hjälper till att förklara eller berätta. Tidigare har jag fått vibbarna av att jag är dålig, men jag var bannemej där hela tiden, ställde alltid upp, men fick i slutet bara skit. Jag tänker på det varje dag, och jag var så inte värd det. En sak kan jag dock säga, att ingen kan knäcka mig. Jag har gått igenom så mycket skit rent ut sagt i mitt liv, att det bara gör mig starkare. JAG ÄR BRA!

Min sk pappa, som jag för länge sedan har slutat kalla pappa, han är bara Leif för mig, har jag motbevisat ända sen jag bröt kontakten. Han sa alltid; du kan ingenting, och tro mig, de orden ekar i mitt huvud...ofta.. men fanimej du lilla skit, jag kan...massor...

Till alla er som är elaka mot andra människor, tänk en gång till på vad ni säger/gör, det sårar, men ack då, ni gör dom bara starkare.
Till alla er som får ständig skit, ni är bra, ni är faktiskt bäst, för ingen är bättre än du på att vara just du!

Ha en skön kväll allesammans, för det ska jag ha, bästa jag!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-01-28 09:31:40

Man lär känna sina riktiga vänner allt eftersom tiden går :) Och du är alltid snäll Lollo och finns alltid där för en så det finns ingen anledning att inte vara din vän. KRAM!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela