Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Lista

Publicerad 2011-01-29 08:01:49 i Allmänt

Nämn något som gjorde dig glad igår: En komplimang
Vad gjorde du kl 08 imorse: Stressade till jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste aftonbladet
Det sista du sa högt: Noah
Det senaste någon sa till dig: Mamma, kan du komma till mig..
Vad har du druckit idag: Kaffe
Vad var det senaste du åt:
Chips och dipp
Vad var det senaste du köpte:
Födelsedagspresent
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Blåsigt
Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja..

Sover du tungt: Absolut!

Drömmer du mardrömmar: Ibland..
Trivs du med ditt jobb: Absolut!
Favoritklädsel: Legging och lång tröja/tunika
Favoritlåt just nu:
"Grenade" med Bruno Mars

Vad ser du om du tittar till höger: Fönster

Vad gör dig glad just nu: Snälla barn...

Vad ska du göra härnäst: Frukost

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Små irriterad...

Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Morgonrock
Sommarplaner: Jobba och lite vila
Hur många kuddar sover du med: 2st
Spelar du något instrument: Luftgitarr

Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Min familj!
Är du kittlig: Jaa fast det kommer och går :P

Snarkar du: Jag har ingen aning!

Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindlar och blomflugor!

Stökigt eller välstädat: Städat (man försöker iaf)

Längtar du mest efter just nu: Sova och bli bra i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela