Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Segt!

Publicerad 2011-02-20 20:17:22 i Allmänt

Att barnen har vattkoppor gynnar ingen just nu, vi kan inte gå ut, för dom blir avslöjade av prickarna och då är man väl en dålig mamma om man vill lufta sina barn.
Vaknade med jordens mensvärk, så det var bara till att trycka i sig "alvedon"...
Idag dock åkte Lena med Noah till stan en sväng och han var helt slut när han kom hem.
Jag försökte sova, men som vanligt blev jag väckt, av att dom kom hem...

Nu ligger dom båda däckade i soffan, jag ska snart flytta dom till sina sängar sen ska jag
lägga mig i soffan.

Jesper jobbar superduper länge idag, 14½ timme, men han gör detta för att han ville ställa upp.

Älskade du!



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela