Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Oops...

Publicerad 2011-02-03 06:47:52 i Allmänt

Här vr det dåligt uppdaterat, men jag har inte riktigt haft tid.
Jag har haft fullt upp med skola, jobb och familj =)

Jag kämpade som attan med min psykologi kurs, men nu äntligen är jag klar, så nu kan jag gå vidare med kursen!

Igår var jag och Erika på ikea och jag köpte mest plotter, dock köpte jag nya backar till barnens rum som ska märkas upp med vilka saker som är i så dom lättare kan städa! Sen köpte jag lite mindre dricksglas till barnen och även stora glas till oss lite större folk, så idag ska jag rensa i köket lite tänkte jag. Smet även in på "Toys ´R´us" och fyndade sjukt bra saker, ett par gardiner med "Cars" på för 100:- En "Ben10" nattlampa för 50:- och sen små lampor med "Ben10" som dom kan leka med, dom blev så glada mina små gullungar!

Idag ska jag även försöka gå iväg och mata ankorna med barnen, nu har jag lovat det så länge, det är en liten bit att gå, men hoppas dom blir trötta så dom sover lite längre middag idag.

Idag ska Jesper till skolan och ikväll ska han spela Schack, hatar dessa dagar, men det är skönt för Jesper att göra något han tycker är kul! Imorrn blir barnen på¨dagis för jag verkligen måste plugga! Dom har "APT" idag så därför är barnen hemma idag. Rätt typiskt för det är ett möte idag på mitt jobb som jag verkligen ville gå på så det var ju taskig tajming, men chefen lovade mig eget möte med henne, min söta rara chef!

Nu ska jag få barnen att sluta leka krig baah!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela