Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Woops :D

Publicerad 2011-08-08 18:39:40 i Allmänt

Imorgon börjar skolan, en på skolan sa att skolan började idag, men fick sen hem papper om att den börjar imorrn, aja, huver som haver så ska det bli sjukt kul.
Om 3 kurser som är helt slut i december är jag undersköterka, jag får en ny titel och jag får jobba med det jag tycker bäst om: människor! Det ska bli så otroligt kul att jag nästan spricker!

Idag var första jobbdagen och den blev lite segare än vad jag tänkt, alla verkade vara måndags-trötta, men det var skönt att vara på plats igen =)

Barnen blev glada av att få vara på dagis och dom blev lika glada när vi skulle hem haha!

Imorgon ska jag ringa och boka in min och Erika´s SPA-dag som jag trånat efter, det ska bli så skönt, btw, hon fyller för sjutton år imorrn!

Nu ska jag beställa lite kläder till Noah, för det blev nästan tomt i hans lådor då jag rensat häromdagen!

Tjingeling//L

Kommentarer

Postat av: t

Publicerad 2011-08-08 18:57:52

grym blogg!

allt bra med dig ? :)

Postat av: erika

Publicerad 2011-08-15 19:05:36

Vi måste verkligen verkligen boka spa't!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela