Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hemma-shopping!

Publicerad 2011-08-09 11:23:40 i Allmänt

Igår beställde jag massor av kläder till Noah från "H&M"s hemsida. Det blev ett par skor också i mocka-imitation som han kan ha i höst. Även idag beställde jag overaller till dom från "Ellos", fick juste rabatt så jag betalar 1000:- ca för båda. Flera kommentarer fanns om att de skulle vara perfekta, så jag hoppas!

Så fort vinterskorna kommer ut i butikerna ska även det inhandlas, det blir nog "Slushers" i år också, dom är så sjukt bra så det finns inte!

Bihåleinflammationen börjar faktiskt trycka på mer och mer under ögat, men jag kör med min näsbidé emellanåt och det hjälper, ikväll får det bli ett varmt bad för att lätta ytterligare :)

Nu är det dags att kila ner i tvättstugan, sen är det dags för skolan på söder, SKA BLI SJUKT KUL!

Ha en bra dag allesammans! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela