Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Gäsp, snor och "Gröna Lund" X2!

Publicerad 2011-08-26 12:27:11 i Allmänt

Först fick jag bihåleinflammation, sen försvann de, var frisk en hel dag, sen blev jag förkyld igen SUCK!
På lördagen var jag på grönan med min man som fyllde år, han och jag var själva först så vi åkte massor av saker, vi hade skitkul =) Sen kom det lite folk och då blev det ännu mer kul =)

Sen har jag jobbat, pluggat, sovit och ätit, känns inte som jag sett min familj på några dagar, inte allihopa samlade iaf, men nu är det helg så då ska vi mysa!

Igår var jag på grönan med Noah för att se "Erik Saade", han verkade tycka det var lite coolt iaf, men vi gick sen och köpte lotter och åkte lite bara han och jag, han är lite feg min son, men jag lyckades övertala honom iaf att åka lite =) Vid lustiga huset skrek han då han tyckte det var läskigt med mattan i slutet haha, vilken hemsk mamma jag är som utsätter mina barn för dessa farliga saker haha =)

Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute en sväng på FM, nu sitter jag mest och har ångest över diskberget i köket, jag börjar bli less på detta och ska kika efter diskmaskin...

Nej nu ska jag gör mig anständig innan jag hämtar barnen från dagis...

Ha en bra dag allesammans//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela