Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Folk om åsikter

Publicerad 2011-08-30 13:26:55 i Allmänt

En berättelsen om Alla, Människor och Folk.

Alla vill att Människor ska tro att Alla är ärliga.
Folk förväntar sig att Alla Människor är ärliga.
Människor blir arga när Alla är ärliga, och Alla blir arga när Människor är ärliga.
Folk som talar om för Alla Människor vad Folk tycker blir arga...

Om Du frågar mig en fråga, får du förvänta dig att svaret kanske inte blir det som Du vill höra.
Jag kommer troligtvis svara att din tröja är ful om du frågar mig.
Jag kanske säger att den är fin, vem vet?

Att folk idag inte fixar kommentarer är tragiskt.
Du är inte perfekt, inte jag heller.
Du kommer aldrig vara perfekt, och inte jag heller.

Alla bär på en Människas åsikt om Folk, så är det och lev med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela