Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Znark!

Publicerad 2011-04-22 06:31:35 i Allmänt

Jiis, igår var det vackert väder ute och riktigt härligt i solen!
Jesper och Noah åkte och såg "Rio" på bio (haha vilket rim), och jag och Lucas tog en shoppingtur!

Jag fyndade massor med saker, bland annat ett par "crocker pep", jag älskar dom jeansen, nu har jag 3 av dom =)
Sedan hittade Lucas en typ tunika som han ville att mamma skulle ha, en brunfärgad.

Självklart hittade jag fint på "H&M" också, en rosa tunika och ett supersnyggt skärp som jag suktat på!

Seeen gick vi och köpte fina "BB" skor till Jesper, o han tyckte dom var fina, det gjorde mig glad!

Idag ska vi kanske åka till "Maxi", jag och kidsen för att köpa en klotgrill och kanske lite annat najs som vi hittar,
känns som om det inte blir så mycket spring i parken idag då det ser ut att bli regn :(

Ha en bra dag allesammans! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela