Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Värmen, kom nu!

Publicerad 2011-04-28 05:32:56 i Allmänt

Häromdagen var det galet varmt ute, vi var knappt hemma, bara för lunch och middag, sen var vi ute i parken o lekte hela dagen, underbart! Men så blev dte lite kallare, jag är väldans frussen av mig så är det "bara" 16 grader ute så tycker jag att det är kallt :)

Idag är jag ledig, fastr jag har ändå fullt upp, ska tvätta mellan 0700-1000 och sen ska jag försöka städa, dock behöver jag plugga så det blir nog att jag städar till kanske 1200 och sen pluggar, för ikväll ska vi gå och äta på "Primo ciao ciao" utan barnen för att fira vår bröllopsdag! Tiden har gått så fort att det nästan är skrämmande :/

Och så är det valborg i helgen, vi ska ha lite folk här och barnen ska med o kolla på brasan!

Sen är det en helg "ledigt" och helgen efter det ska barnen firas, Noah blir 4 den 14:e maj och Lucas blir 2 den 12:e maj, mammas älskade killar!
Jag minns BB som igår på båda två, Noah var så snäll och tyst på BB, att jag blev rastlös, han var nog mer trött än mig efter förlossningen, med bruten arm och allt, och då Lucas föddes fick vi fira Noahs födelsedag på BB, tur va han lite för liten för att förstå det här med att fylla år, men Jesper hade köpt en födelsedagspresent som jag fick ge till honom då han kom. Fast det bästa av allt var att Noah var så stolt över att ha blivit storebror att det gjorde mig så varm, en sån liten kille som var så bedårande mot "bebisen" MINNE!

Nä nu ska jag surfa vidare innan tvätttajm, hare gött idag alla människor!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela