Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Mitt huvud!

Publicerad 2011-04-21 07:04:55 i Allmänt

Jag har ont i huvudet emellanåt, och ont i halsen, helt värdelöst!
Men nu är jag i alla fall ledig två dagar så jag ska kurera mig så gott jag kan!

Idag ska jag i alla fall till "JC" och spana in deras jeans-rea, dom brukar vara duktiga på att ha kvar
mina minimaliska storlekar på sina "crocker"-jeans 23/30 brukar bli bra och nu vill jag ha några som är lite
mer boot-cut, för annars blir det lite roligt då jag har på mig vissa skor!

Igår shoppade jag skor till barnen på "H&M" för 99:- st, vanliga enkla tygskor och barnen tyckte de var superfina!
Sen fick dom en varsin keps också, Lucas fick såklart en med "Bilar" på och Noahs var blå med en smiley på, det känns som om det är dags för det nu, då mössa bli för varmt.


Nu ska jag surra vidare innan det är dag för frukost!

Ha en bra dag alla! //L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela