Lollo

Bara om mig. Mina tankar. Mitt liv.

Hosta!

Publicerad 2011-04-07 09:05:03 i Allmänt

Jag har en vidrig hosta som inte riktigt vill försvinna från min kropp, var vänlig och gör det snart tack!

Vi har varit dödssjuka här, influensa på hög nivå, Lucas är väl den som varit minst sjuk, Noah fick en spräckt trumhinna, mammas älskling så han går på "Amimox" just nu. Idag fick han gå till dagis och fröknarna insisterade på detta, dessutom sa hon att jag skulle smita ner med hans lunchdos, det var himlans snällt!

Om drygt en månad fyller båda barnen år och har ännu inte bestämt mig för om jag ska hyra lokal eller inte, sen måste jag ordna med inbjudningskort. Dom får ha ett gemensamt kalas då dom fyller så tätt och om jag ska ha två separata kalas för dom så kommer Lucas bara ha en att bjuda från sitt dagis, en liten pojke som är två veckor yngre än Lucas och det är ju inte så snällt haha. Jag ska även ordna med tårtbottnar och resten av dekorationerna till deras tårtor, så jag måste åka till en tårt-tillbehörs butik för att ordna med detta.

Sen fyller mamma 50 och det ska vi fira med kryssning, vi får hoppas på underbart väder så man kan sitta ute på däck och ta sig en drink!

Jag längtar så mycket till sommaren, men man blir väldans glad när man ser knopparna på träden!

Huvva nu sk ajag städa badrummet och slänga allt det där man inte använder, typ mousse som stått där inne sen förra året haha! (Det var inte så länge sen som jag städade badrummet, men jag är för lat för att slänga saker)

Ha en bra dag!//L

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Louise Tocklin

Mamma till Noah, 7 år, Lucas, 5 år, och Caspian 1 år. Medial, undersköterska och sångerska!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela